23rd of April

 
North-east / East London
23rd of April
 
 
 
Lediga dagar spenderas bäst tillsammans med andra som är lediga (Quote MIG). Jag, Christian, Greta och Greta träffades vid Royal Academy of Arts för att se på en utställning som Christian hade pratat om.
 
 
Greta G.
 
 
Greta B.
 
 
 Sen tog vi tåget till Dalston Junktion och 75 % av oss blev hungriga å åt lite mat.
 
 
Christian drog plötsligt så som Christian gör, Ylva kom istället och vi kollade, pillade och handlade lite second hand. Åkte vidare till Hoxton för £3-pizza!!! SÅ god och så prisvärd. Minns tyvärr inte vad detta ställe hette.
 
 
Haha här e alltså resultatet från när jag kutar i förväg för att få till lite coola pics "NÄ VÄNTA gå int så fort måste plåta se casual ut"
 
 
Vi kom fram till nästa stop och det var en release-grej för Printed Pages. Vi gjorde vårt bästa för att ta oss igenom flocken av East London Hipsters som trängdes utanför, lyckades, nådde målet: GRATIS ÖL:)
 
 
Här träffade vi Sara och hennes vän Hanna (på bilden ovan).
 
 
....Och Christian kom tillbaka! Ölen tog slut och vi bestämde oss för att utforska en pub i närheten med roof top i true London-anda.
 
 
Så här mysigt var det!! Puben heter The Red Lion. Hanna och Christian.
 
 
Sara. <3
 
 
Lite senare drog några hem och några andra kom. Precis ovan: Elsa och Julia.
 
 
Det blev lite för kallt och vi gick ner några våningar och utforskade spelrummet!!! Det fick bli FOTBOOL!! Jag vann såklart. (Tror jag? Minns inte riktigt men jag brukar ju vinna sååå) Ludvig på bild.
 
 
(Josefin<3)
OCH slutligen lurade jag in mig utan legg på The Book Club "I know the DJ I swear!!!". Här hade d 80-talskväll på ena våningen och man kunde önska låtar via sms. Jag önskade Falco - Rock me Amadeus <3
 
XOXO bloggen kram kram!!!
 

Ord och mellanrum
Avsändare: Anonym

nääää vad fint och TBC jag grinar nästan

2015-06-05 @ 00:28:40



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0