Saatchi Gallery

 
Saatchi Gallery, London
27th of January 2015
 
 
 
Det här är Julia. Jullan gullan julez. Vi fann varandra tidigt på högstadiet och har hållit ihop sedan dess. För några veckor sedan skrev hon sin sista tenta i Göteborg och flyttade hit, till mig och in i mitt rum. D e nice. ("Kan du inte skriva något om att mitt hår är flottigt!! Att jag ber om ursäkt eller så!!!" - Julia)
 
 
I tisdags kände vi att WHY NOT njuta av arbetslöshet / semester och tog tuben till sydvästra London och Saatchi Gallery. Tänker inte ens försöka berätta något om vad det var för utställningar för sånt orkar väl inte jag paya attention on!!!!! Gu vem tror ni att jag är!!!
 

 
Julia (som BTW själv har en blogg: breathturn.blogg.se ) som tagit de otroligt spontana och avslappnade bilderna på mig thanks gurl dig kan en lita på. (P.S KOLLA PÅ HENNE hur gullig på sista bilden?? Aaaee.)
 
 
OCH detta!! Ett rum fyllt med olja. Dagens favorit. Fattar ni vad frestande att slänga en tändsticka där. Och så avslutningsvis köpte jag en Frida att sätta på väggen för 70p. Nice.
 
 

Ord och mellanrum



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0