FIELD DAY saturday

 
 Field Day, Victoria Park
Saturday 11th of June 2015
London, England
 
 
 
SUMMER means ---> festival!!! Otroligt nice grej att bo 20 min promenad från festivalområdet förresten!! Tips!
 
 
Tei Shi
 
 
Försöker se cool fräsch obrydd ut efter 1 veckas dödsförkylning....lyckas med marginal
 
 
Nästan alla mina favvomänniskor i London var här!! Greta G
 
 
Nike
 
 
Insmugglad vanilla vodka i strass covered fickplunta. Gömdes i trosorna. Smakade fortfarande skit trots diamater och kärlek från rumpa. :/
 
 
Min älskling ???!!
 
 
Emma. Tror detta var ungefär när Ellena berättar om hur hon pratade i telefon med 1 kund på jobbet som sen när kunden i fråga ska bokstavera sin email visar sig vara 1 viss Skarsgård. Rimlig facial reaction av Emma i support!!!
 
 
How to get friends: wear offensive socks
 
 
Något band som Julia släpade med mig på. Helt ok. Minns verkligen inte vad de hette Julia hjälp!!? UPDATE: det var tydligen inget band utan en ARTIST vid namn Shura!! SRY
 
 
Sara, Julia och Hanna
 
 
Carl, Julia, Olivia, Linnea, Sara, Hanna.
 
 
FKA Twiggs
 
 
 
FIELD DAY SUNDAY comming soon ...... sign up for our email's to know more
 
 
 
 

Ord och mellanrum



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0