FIELD DAY sunday

 
Field Day, Victoria Park
Sunday 12th of June 2015
London, England
 
 
 
 
 
Field day dag två! Dag ett finns här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sara.
 
 
 
 
GulleJulia. Vi åt jordgubbsmojito i pinnglass-form.
 
 
 
 
 
 
Greta och Niki. Ungefär här la jag mig ner i gräset och sov. Vaknade med ojämn solbränna. Wow such festival wow.
 
  
Får alltid en sån ENORM beslutsångest när det gäller att välja mat på festivaler. Måste gå runt till alla stånd och titta, läsa, lukta, fråga personer om deras mat var god, känna efter vad jag är sugen på, titta lite till, jämföra priser, bestämma mig, köa, ångra mig, bestämma mig igen och slutligen väljer jag det jag bestämde mig för först. FYFan vad jobbigt sällskap jag e. This time blev det iaf denna halloumi-dröm.
 
 
Själv var jag också DRÖMMIG i både blick och sinne. Med en konstig tofs ? aja
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fabian, Astrid, Filippa, Olivia, Julia, Ludvig, Carl.
 
Field day får betyg blöh av mig. Skulle aldrig återvända eller rekomendera det. Hade kunnat utveckla men orkar inte. Svenska festivaler<3333
 
tjo / ur fav
 
 
 
 

Ord och mellanrum



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0