Paris day 2

 
Paris
15th of April 2015
 
 “But Paris was a very old city and we were young
and nothing was simple there, not even poverty,
nor sudden money, nor the moonlight,
nor right and wrong nor the breathing of someone
who lay beside you in the moonlight"
 
 

 
Dag två i Paris. Greta och Nea.
 
 
Vi köpte med oss nybakad baugette, jordgubbar, kokosyoughurt, lemonad och avokado och åt !LIVETS! frukost i sluttningen vid Sacré-Cœur. Här precis ovan njuter jag av min första kontakt med riktigt jävla gräs efter att ha spenderat höst- och vintermånaderna i storstan. Gräs alltså<3
 
 
Greta.
 
 
Gulliga<3<3<3
 
 
Utsikten vid Montmartre.
 
 
 Kära??? Kära.
 
 
 O här e jag slängandes med håret vid min kanske favoritutsikt i hela världen? En av dem iaf.
 
 
 Poserandes i trappor vid Montmartre med lemonaden innan vi letade upp några second hand-butiker, blev trötta, åkte hem.
 
 
Nea utanför hennes lägenhet innan vi tog bussen till annan del av Paris och lagade mat tillsammans med Gretas o Neas vänner i deras lägenhet. Gu vad vuxen jag eee??? 1) Åker från London 2) där jag bor 3) på betald semester 4) med arbetskamrat 5) hälsar på hennes vänner som BOR i paris asså.
 
 
 

Ord och mellanrum



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0