Columbia rd flower mrkt

 
Columbia Road Flower Market
24th of May 2015
 
 
 
På söndagar finns det en blomstermarknad i östra London med gångavstånd från där jag bor. Fast jag tar bussen en bit ändå för har jag betalat £123 för ett jävla buss- o tubkort måste jag väl få använda det!!! Här fylls iaf Columbia road med stånd där de säljer allt från palmträd till chiliväxter till torkad lavendel till rosbuketter. (Pst om du kommer lite senare på dagen säljs allt lite billigare!!) Söndag 24 maj mötte jag upp kompisarna ovan.
 
 
Nike
 
 
Greta
 
 
Emma Nikki Greta Nike
 
 
"Two for a fiver!!! Two for a fiver!"
 
 
GIRL BAND. Vi tog oss till Shoredtich och Brick Lane som en tenderar göra på söndagar.
 
 
Köpte slutligen mat från marknaden och satte oss ner i Allen Gardens.
 
?? detta vardagsbloggande jag förstår ingenting hur avslutar jag??? over and out?? over and out
 
 

Ord och mellanrum
Avsändare: Hanna

Gillar vardagsbloggandet verkligen!

2015-07-14 @ 06:54:46
URL: http://her.blo.gg
Avsändare: maja.

åh vilka bra bilder.

2015-07-22 @ 12:31:11
URL: http://maajis.blogg.se



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0