a summer's day in greenwich park

 
the Royal Observatory, Greenwich Park
25th of June, 2015
London
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  En av sommarens varmaste dagar och jag tog tåget till Greenwich. Gick gick gick och gick ända upp till the Royal Observatory för att sola, äta jordgubbar och sova i gräset. Greenwich ligger inte alls långt utanför London city men ändå tycker jag att det känns som att jag kliver av i en by långt ute på landet när jag kommer hit. På ett bra och tillfredsställande sätt. Det var också här jag och Ester bodde våra första nätter i England i September förra året! Kuriosa. Men!! Åk hit. Utsikten är!!!!
 
xx
 
 

Ord och mellanrum
Avsändare: Joré Dirgélaité

har bläddrat genom en bra bit av din blogg nu och är helt dökär i dina bilder??? så fina färger, så fina stämningar du fångat på bild? <3

2015-12-30 @ 15:49:30
URL: http://jdfoto.blogg.se/



ditt namn
Minns mig

din mail

och din blogg

Hej

Trackback
RSS 2.0